Ha már régóta aggódik az ágyban való gyenge teljesítménye miatt, azon könnyen segíthet. Próbáljon ki gyakorlatokat – de ugye nem olyanokat, amilyeneket az edzőteremből ismer. A változatosság és a kikapcsolódás kedvéért péniszét is kapcsolja be ezekbe a sporttevékenységekbe ...

Gyenge teljesítmény az ágyban? Ez is segíthet ...

Az ágyban lévő gyenge teljesítmény mára már jelentős számú férfit érint. Ez az, ami képes megzavarni az egyébként harmonikus kapcsolatot. Gyakran előfordul, hogy partnerének problémája van a korai magömléssel? Vágjon bele, és segítsen neki legyőzni ezt a problémát. Ne nyúljon azonnal gyógyszerekhez. Hogy milyen módszereket használhat a cél elérése érdekében, az alábbi cikkből megtudhatja ...

Tanulmányozzon ehhez kapcsolódó irodalmat

Nagyon sok olyan gyakorlat létezik, amelyeket a korai magömléssel küzdő férfiak végezhetnek. Az interneten számos professzionális cikket és laikus útmutatót is talál, amelyek tanácsot adnak az ágyban való gyenge teljesítményhez. Mi ezeket a konkrét gyakorlatokat ajánljuk.

Lassabb lélegzés

Emlékeztesse partnerét a megfelelő légzés fontosságáról, még a korai magömlés esetén is. Normális légzéssel meghosszabbíthatja a férfi aktivitását az ágyban. A gyakorlat azonban azt mutatja, hogy sok férfi már az előjáték során kifullad. Ha partnere szabadon és természetesen lélegezne, jobban irányíthatná a szenvedélyeit. Az állóképessége még háromszor is hosszabb lehetne. Vegye kézbe az irányítást és szabadnapjain más tevékenységek végzése közben is gyakorolja partnerével a légzést. Az így megtanult „jobb“ légzést hasznosítsa az intim örömök során is.

Sok férfi egy hibának köszönhetően „lefutja a maratonját” még mielőtt rendesen „belekezdene a dolgokba” - túl gyorsan lélegzik. Próbálja meg kontrollálni szex közben a lélegzetét (mégha ez nagy feladatnak is tűnhet) és tudatosan bánni vele.

Ha korai magömlésben szenved, segíthet például a 10-1-10 technika, amely során 10 másodpercig kell lassan belélegeznie a rekeszizomba, 1 másodpercig bent kell tartania, majd 10 másodpercig kell kilélegeznie a levegőt. Gyakorolja ezt a technikát a szeretkezés szünetei alatt.

Stop-start módszer

Ha a partnerének problémája van a teljesítményével, akkor a közösülés megszakítását is alkalmazhatja- de nem a férfi kielégülés során, hanem még előtte. A partnernek meg kell tudnia különböztetni az izgalom megfelelő pillanatát. Ha nagyon fel van izgulva, csak egy rövid szünet (legalább egy pillanatra, öt-tíz másodperc) segít.

Még jobb, ha olyan gyakran ismétli meg ezt a technikát a partnerével, amennyire csak lehet (gyakorolhatja a szabadidőben, nem pedig akkor, amikor már élesbe megy). Ráadásul, ha partnere megtanul szexuálisan türelmes lenni, a korai magömlés problémája hamarosan eltűnik. Ráadásul azzal is rásegíthet, ha kisebb mennyiségű csiklandós szavakkal, kihívást jelentő várakozással járó mozdulatokkal provokálja, akkor az biztosan segít rajta, és nem fordítva.

Összenyomott pénisz

Ha nem segít a jobb légzés, vagy a stop-start módszer, akkor próbálja ki a soron lévő harmadik trükköt. Ez azon alapul, hogy egyszerűen nyomja össze a péniszét. Fontos azonban, hogy a megfelelő helyen szorítsa. Közvetlenül a pénisz feje alatt kell nyomnia - a makknál úgy, hogy a nyomást egyenesen a húgycsőre összpontosítsa, amely a pénisz alsó részén halad. Két ujjal csinálja ezt a mozdulatot, a kantárnál a makkon. A nyomásnak tíz-tizenöt másodpercig kell tartania. A túl korai ejakulációnak így véget kell érnie.

Tanulja meg ezt a trükköt tökéletesen, és próbálja meg többször alkalmazni partnerével, de mindig a kielégülés előtt. Ellenkező esetben nincs értelme. Ugyanakkor megfelelőbb szexpózokat kell választani, amelyek segítenek elérni a kitűzött célt. Jobb, ha ebben az esetben partnere alul marad és Ön rajta.

Kegel-gyakorlatok

Ennek az egyszerű gyakorlatnak köszönhetően megtanulhatja jobban irányítani a péniszét és a csúcspontját. A gyakorlat egyszerű: a vizelet áramlását szabályozó izmok feszítése és felszabadítása vizelés során (ún. PC-izmok). A gyakorlatról további információt a Kegel-gyakorlatok nők és férfiak számára című cikkben talál. Javítsa szexuális életét. A lehető leggyakrabban kellene, hogy végezze a Kegel-gyakorlatokat. Néhány hét múlva látni fogja az eredményeket.

Intim masszázs

A gyengéd masszázs is egyfajta edzés – a sexological bodywork, vagy a tantra gyakorlatoknak köszönhetően megtanulhatja jobban és érzékenyebben érzékelni saját testjét és annak igényeit. Fontos, hogy laza legyen és élvezze a hosszú előjátékot, valamint az egész aktust. Ebben az esetben érvényes, hogy az út a cél, és nem feltétlenül kell az orgazmust keresni. Az új technikák közös feltárása a partnerrel egy másik kellemes mellékhatással is jár - a kapcsolat megerősítése.

TIPP: Próbálja ki a természetes alapú táplálék-kiegészítőket - például a Zerex Extralong, amely Királydinnyét tartalmaz, amely serkenti a libidót, a vitalitást és a szexuális állóképességet. A Zerex tabletták szabadon hozzáférhetőek az interneten.

Összefoglalva

Több, mint biztos, hogy ezeken túl sok más trükk is van a férfi gyenge teljesítményére az ágyban, amiben éppen a férfi partnere asszisztálhat. Ezeket választottuk, mivel ezeket tartjuk a legjobbnak a hölgyek számára, hogy segíteni tudjanak partnereiknek megsokszorozni az ágyban eltöltött kellemes élvezeteket. Vagy rendelkezik bizonyított tapasztalattal, hogyan meghosszabbítani az ágyban lévő szexuális élvezeteket a partnerével? Passzolja át tippjeit nekünk, és nemcsak magának, hanem más férfiaknak, vagy akár nőknek is örömet fog okozni, ha tippeket ad nekik az ágyban való teljesítmény javításához.