Korábban már mondtunk valamit a Kegel-gyakorlatokról, de most elsősorban a testünkre gyakorolt ​​hatásukra összpontosítunk. Minden embernek, aki tornázik, célja van, amit el szeretne érni. Ezért célszerű tudni, hogy mit érhet el a Kegel-gyakorlatokkal, és eldöntheti, hogy adott-e „valamit” Önnek.

Kegel-gyakorlatok - néhány tény

A felelevenítés kedvéért néhány tényt összegezünk, amelyekre alapozunk. A Kegel-gyakorlatokat főként azért találták ki, hogy helyreállítsák a nők vagináját szülés után. Mivel éppen egy nőgyógyász találta ki, ez egy nagyon logikus magyarázat.

Ugyanakkor népszerűek azoknál a férfiaknál is, akik a gyakorlatoknak köszönhetően jobban tudják ellenőrizni az erekciójukat és a korai magömlést, ami talán a legfontosabb oka annak, hogy sok férfi választja a Kegel-gyakorlatokat. A nőknek nemcsak szűkebb hüvelyük lehet, hanem annak jobb síkossága is, így az orgazmusnak nem kell egy elérhetetlen célnak maradnia. De ne felejtsük el a vizelet inkontinenciát sem. A Kegel-gyakorlatok hatásainak jobb áttekintése érdekében egy listán belül felsorakoztattuk őket az Ön számára.

A következőket érheti el gyakorlásukkal:

  • Erősebb pénisz, amely automatikusan összefügg a jobb erekcióval és szexuális élménnyel

  • Jobb előjáték, ha a Kegel-gyakorlatokat együtt végzik közvetlenül szex előtt a partner felizgatásának részeként

  • Jobb vérkeringés a péniszben, ami a növekedéséhez is vezet, mivel a szövetek tökéletesen el vannak látva vérrel, ezáltal a pénisz növekedése természetes

  • A stressz inkontinencia elvesztése, ami azt jelenti, hogy erős hasprés hatására, mint például a köhögés, vagy a tüsszentés, nem fog bekövetkezni vizeletelcseppenés

  • Sokkal nagyobb spermiumtermelés, amely a herékből származik

  • A vizelet inkontinencia javulása

  • Jobb véráramlás a péniszben

  • Megerősített izmok a medencefenéken

  • A prosztata javulása és általánosan pozitív hatása a prosztatára

  • Az ejakuláció ideiglenes megelőzése és később annak jobb intenzitása

  • Jobb szexuális élvezet minden életkorban

Hogyan lehet hatékonyan gyakorolni?

Ismételjük el, hogyan lehet hatékonyan gyakorolni a Kegel-gyakorlatokat. A gyakorlat az izomzat – nevezetesen a PC izom - ritmikus, azaz rendszeres összeszorításában és elengedésében rejlik. Könnyen indítson és fokozatosan adjon hozzá intenzitást. Maga a gyakorlat bármilyen formában történhet. Tehát mindegy, hogy ülve, fekve, vagy álló helyzetben. Még séta közben is gyakorolhat, ha egyedül van, és a kíváncsi környezet nem figyeli Önt árgus szemekkel. Lényeges azonban, hogy a húgyhólyag üres legyen, ha nem a vizelés közbeni gyakorlásról beszélünk.

A Kegel-gyakorlatok nagyon alkalmasak mindazok számára, akiket érdekel szexuális életük minőségének javítása, a nemi szervek jobb működése és sok más a már fent említett szempontokból. Ugyanakkor kitartást igényelnek, és nem adhatja fel rögtön az elején. Ha például azt észleli vizeléskor, hogy már milyen jól tudja ellenőrizni ezt a tevékenységet, de mégsem ér el pozitív eredményeket, ne essen kétségbe. Pár hét múlva minden más lehet, és elégedett lesz a teljesítményével. Győzze meg partnerét az előnyeiről, amiket elérhet, és a szeretkezés nem leszkötelező rutin az életében.