Míg az edzés során a tesztoszteron gondoskodik az izmok építéséről, az ágyban a teljesítményhez és minőségi erekcióhoz segít. Ebben a cikkben olyan élelmiszertippeket talál, amelyek stimulálják a tesztoszteron termelését, és elkészítettünk az étrendet egy napra.

Avokádó – hasznos zsírok zöld forrása

Az avokádóban a zsírok több mint 70% -a telítetlen zsírsavak, amelyek a tesztoszteron termelés szempontjából hasznosak. Ezáltal ha smoothiet készít belőle vagy Guacamolet, jól teszi. A kísérletek bizonyítják, hogy aoknak a férfiaknak, akik beiktatják étrendjükbe az avokádót, alacsonyabb a “rossz kolesterin” szintje és magasabb a tesztoszteroné.

Tojások – univerzális vitamin és ásványi anyag forrása

Sok egészségre jótékony anyagot tartalmaznak. Az Omega 3 zsírsavak, telítetlen zsírok, D vitamin és fehérjék – ez a kombináció, amely a tesztoszterontermelést jelentősen segíti. Ha a tojásfogyasztás kapcsán fél a magas koleszterinszinttől, felesleges. Tanulmányok a Connecticuti egyetemről azt bizonyítják, hogy naponta 3 tojást fogyaszthat anélkül, hogy a koleszterin szintje jelentősen változna.

Tonhal – jótékony anyagok további adgja

Sikere főleg a magas D vitamin tartalmának köszönhető, és ezt bizonyítja a Grazi (Ausztria) egyetem tanulmánya. A D vitamín segíti a tesztoszteron termelődését, és növeli a mozgésképes spermiumok számát. Ha utódot szeretne nemzeni, akkor készüljön sok tonhallal.

Királydinnye

Vitaminok, szterolok, flavonoidok és más jótékony hatású anygok, amelyeket a Királydinnye természetesen tartalmaz, különleges élelmiszerré teszik ezt a növényt. Ráadásul azzal a tulajdonságával, hogy természetes módon növeli a tesztoszteront a testben. Ennek a növénynek a neve gyakran elhangzik a jobb szexuális teljesítmény, vagy az izomtömeg növelésével kapcsolatban. Ennek köszönhetően a potencianövelő teák, erekció elősegítő tabletták vagy a sportolóknak szánt kiegészítők összetevője.

Ennek a csodás gyóygnövénynek a magas koncentrációját megtaláljuk például a természetes összetevőkből készült étrendkiegészítőkben, mint Zerex.

Rákok

A tenger gyümöcsének szerelmesei, főleg aki a garnélarákot szereti, annak nem kell tartania a tesztoszteron hiányától. Tanulmányok bizonyították, hogy a rák makrotápanygok forrása, főleg a D vitaminé. És ez, mint már említettük, jelentősen hozzájárul a tesztoszteron termelődéséhez. Ráadásul a tenger gyümölcsei általánosan a cink és a jód leggazdagabb forrásai a bolygónkon.

Ricotta sajt

A tesztoszteron növelése ennek a sajtnak az egyik legnagyobb előnye. Rengeteg fehérjét tartalmaz, amely elősegíti a fontos nemi hormon kialakulását.

Oliva olaj - extra szűz

A mediterrán étrend gazdag egyszeri telítetlen zsírsavakban, ami pozitív kapcsolatban áll a tesztoszteronnal. Egy tanulmány szerint az extra szűz olívaolaj három hétig tartó napi fogyasztása 17,4% -os növekedést eredményezett a tesztoszteron szintjében. Ugyanez a tanulmány azt is kimutatta, hogy a luteinizáló hormon (a tesztoszteronszintézishez szükséges) 42,6% -kal nőtt a fogyasztással.

Gránátalma

Ez a gyümölcs antioxidánsok, B vitamin, K és C vitamin valamint kálium forrása. Megállapították, hogy a gránátalma leve csökkenti a vérnyomást és hozzájárul a a tesztoszterinszint növeléséhez 24%-kal, javítja a kedélyállapotot, és nyugtat. Segíti az vérerek tágulását (vazodilatáció) a nitrogén-monoxid termelésével. Ez csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek rizikóját, csökkenti a vérnyomást, javítja a véráramlást, ami szintén fontos az erekciónál.

Egy napi mintaétrend a tesztoszteron szint segítésére

Ha izmait szeretné növelni, fokozni szexuális vágyát, csökkenteni a test zsírtartalmát, akkor valószínűleg olyan étrendre összpontosít, amely segíti a tesztoszteronszint növelését. Pont ez van hatással a férfi test sok funkciójára.

Minden étkezésre több választási lehetőséget kínálunk. Ezzel a táplálékkal könnyedén bejutathatja a szervezetbe :

Reggeli

  • Omlett tojásból oliva olajon
  • Teljes kiőrlésű kenyérszelet ricottával, paradicsommal és paprikával, gránátalma levével
  • Királydinnye tartalmú tea

Ebéd

  • Tonhalsaláta kevert zöldséggel és egy csepp olívaolajjal
  • Olívaolajban pirított garnélarák tojásos salátával
  • Pulyka szeletek zöldséges – avokádó salátával

Vacsora

  • Avokádós smoothie uborkával, zellerrel, spenóttal, zöld almával és banánnal
  • Egy adag tonhal szezonális zöldséggel
  • A tenger gyümölcsei zöldségkörettel

Mivel a napi ételadagot ajánljuk 5 porcióra osztani, az éhséget két étkezés közt üsse el:

  • smoothieval (gránátalma tartalommal vagy avokádóval)
  • banánnal (azonnali cukor)
  • pohár tejjel (D vitamin forrása)
  • a gránátalma levével
  • avokádóból készült finomságokkal (például Guacamole)
  • főtt tojással (vitaminforrás, fehérjék)

Az étellel jelentősen növeli esélyét a fontos férfi nemi hormon – a tesztoszteron növelésére. Segítse erőfeszítését erőedzéssel és a szint megemelkedik az elvárt mennyiségre.

Úgyhogy… Mit fog ma vacsorázni?